Wednesday, November 24, 2010

finallll!!!

dup dap dup dap. hati aku tak setenang tadi. adekah ni tanda2 yang tak bape nak baik?? huhu..no no no. i don wanna pack my things so early. huhu.. i don want!!! the rest said...rilex..teman2 selalu bertanya, aku ok ke..aku plak slalu tanya kat mereka, "boleh ke kita menang ni..diorang nampak mantap la...saya plak tak rase dapat jwb soalan2 diorg dgn baik.." tu lah keluhanku sendiri...

suwardy ke luar kjap...membetulkan samping katenye. mm, masuk je dewan, dia cakap..."jom la kite kmas barang..." "ha, kita kalah ke en suwardy?" dia angguk jew..huhu. betul ke ni...xpe2...kta stay, dengar kepastian. tapi masa tu, aku dah rase mcm, ketakutan tu mcm betul2 jadi le..oo tidaaakkk!!

result...1st semi final, MIDA vs MITI, MITI win!!
result...2nd semi final, MATRADE vs SME Corp...mmm MATRADE win!! yay!! alhamdulillah...

jom tengok 'lawan' final!! vs MITI. hihi...yang ni lagilah..tergelak2 je since kitorang sume berjumpa. tak sangka plak, jumpe jugak kat final battle. 'berlawan' dengan 'kawan' ni memang best. dalam hati tu dah rase sgt ikhlas nak bertanding. soal menang tu no.2, tapi semangat setiakawan yang paling utama.

Assalamualaikum epilog bicara
Hadzizi Noor Shahidan gerangan empunya
Di pentas akhir kita bersua
Moga yang terbaik menjadi juara

pantun intro dihebahkan tanda mulangan saingan final. memang best la masa final, siap blh gurau2 n snyum2 lagi masa battle. teringat lagi dengan suara MUFC (mufsi ejaan sebenar) yang sangat best tu. lenggok pantun dia pegh! memang nak sangat tiru macam dia. memang sesuailah dia jadi pemantun terbaik. tapi kami? ape kurangnya!! hihi.

leganya rase bila aku dah jual pantun yang terakhir. serius, betapa tenangnya hati masa tu. senyum susah nak berhenti. alih mata kat pwincezz n kawan2...senyum senyum dan senyum..jangan berhenti. serasikah senyumku dengan penghujung kisah hari ni? 

No comments: