Thursday, July 22, 2010

Sume pemenang! tiada 'pengalah'...

Since morning, aku di'alert'kan dengan comment Mrs Pwincezz mata bulat...aku dapat 'award'!! 'Aku Ada' ade award skang ni!! Ya, this is the 1st award 'Aku Ada', since its introduced in April 2010, recommended by Mrs Pwincezz...hihi. Tq sayang, tq so much!!
Nampaknye, ade 'wartawan' dtg ni, bersama beberapa permintaan/soalan yang perlu aku jawab..mm..lets check it out!!

1:
Anda mesti beri PUJIAN pada pemberi award ni:
Ha, mesti ye. Bukan mesti, tapi berhak diberi pujian. Hihi...1st of all, time kasih sangat2 untuk Mrs Pwincezz mata bulat, Pn. Zarith Sofia Zolkipli... yang selama ni menjadi inspirasi 'Aku Ada' untuk memulakan bicara dan sehingga ke hari ini, masih belum ada hentinya. Terima kasih atas kata2 dan ilham beliau yang sentiasa mampu buat aku tersenyum. InsyaAllah, 'Aku Ada' akan terus bersama sayang dan teman2 yang lain selagi hayat dikandung badan.
Ke2:
Sila beri AWARD kepada 15 BLOGGER yg lain :
Mm..yang ni, kalau tengok list Mrs Pwincezz, dah sama dah mcm list aku. So blh refer http://zsqueenbee.blogspot.com/ untuk makluman selanjutnya.

Ke3:
Anda mesti beritahu 15 BLOGGER ni :
InsyaAllah...dan Mrs Pwincezz dah pun buat sebaiknya. Tq again sayang.

Ke4:
Bagaimana anda boleh digelar BLOG yg BEST and GREAT :
Yang ni menarik. Soalan yang baik. Mmm...bagi aku sendiri, tak kisah di mana dan bagaimana kita bermula dalam bidang 'blogging' ni, selagi kita ikhlas untuk berkongsikan ape jua kisah yang bermain dalam benak kita, itu adalah yang terbaik. Tak perlu kata2 indah, tak perlu ayat2 menarik, yang perlu...hanya inspirasi. Kalau niat kita baik, insyaAllah kita boleh wujudkan ukhwah yang positif sesama insan via tulisan & pengalaman. Aku rasa, 'Aku Ada' punyai ciri2 ni dan selagi followerzz 'Aku Ada' setia di sini, ia akan buatkan 'Aku Ada' terus BEST & GREAT.


Konklusi:
Tq again sayang...followerzz...viewerzz..i love u'all!! i love 'Aku Ada'!!

1 comment:

my-niezzareena said...

i lep u 2... uppss.... jgn mare pia! ahakssss....