Monday, July 26, 2010

Buah hati...

Hanya tuhan yang tahu betapa sabarnya aku menghadapi hari ni (serba bluuee), yang terpaksa berhadapan dengan dengan ujian sindrom pc hang tahap membimbangkan ni. Ish ish, serius senario ni, dan aku tak pasti bila benda ni akan berakhir.

IT help desk!! help meeee!!

Rewiiinndd!! Jumaat, 23 Julai 2010, aku mulakan Misi Weekend aku ke Bandar Seri Putra (BSP). Ni mahligai kesayangan family Chik Lemen, my Pwincezz mata bulat's uncle. Family Chik ni dah mcm family ke2 Pwincezz kt Semenanjung ni. They're sooo closed. So do I.hihi.

Stay one nite here at BSP, we r having fun met all the 'noty Kidzz on d block' & lil' Pwincezz Ayumi (Pwincezz mata bulat version kecik,hihi). Its part of my responsibility since been married with Pwincezz mata bulat, her family, will be oso my family. Saling berziarah ni memang dah diamalkn sebelum kawin lagi. My wife ni, salah 1 perkara yang wat aku sangat suke & respek dgn dia, dia sangat hormatkan org2 tua, esp bila they are part of her family. (aku sukeeee!)

Sebelum ni, bila berjumpa dgn family Chik, I'm not yet officially their family members, but now.. I can feel the difference...dah makin rapat, dah makin mesra, especialy wit the kidzz. Ya, memang before this pun dah rasa kemesraan tu, tapi biasale, bila dah 'rasmi' ni, kita akan rasa lebih selesa.



Hihi, contoh terbaik? Pwincezz Ayumi ni, dlu still malu2 ngn aku, but now? dah makin manja ngan aku. Aku ni dahla suke sgt ngn baby, sbb baby ni is the most sincere person. Baby xpandai nak menipu kan? when he or she likes us, they will show to us.


Kat BSP dah ade 'gang' baru. Say hi to 'Farzy' & 'Storm'!! Diorang ni kucing2 yang comel! Chik baru beli seminggu. Both of them are male, ya..really cute..persian cats. My Pwincezz memang faveret dia la tu..kucing!
Mm..dah bertambah 'buah2 hati' aku & Pwincezz mata bulat..nanti blk Seremban, pun ramai 'buah2 hati' yang lain sedang menunggu..happynye ade ramai buah hati ni!! Alhamdulillah...(tak sabar nak ada buah hati sendiri ni, insyaAllah...)

No comments: