Thursday, July 29, 2010

Ingat lagi '1 Perkara'?

Mm...'1 perkara' yang penting, yang aku tak lupa. Huh, mana blh lupe, penting giler benda ni. Aku takleh tangguh lagi, aku kena proceed my next response. Nanti diorang ingat aku 'lari' lak after 1st response hari tu.

No no, I'll be there soon...don't worry ya. Alhamdulillah, terima kasih mama atas bantuan yang telah diberikan. Gg hargai sangat. Mesej mama semalam betul2 buat Gg tersentuh & terharu. Gg akui, Gg belum mampu membalasnya wat masa ni, tapi as u mention yesterday mama...bersama2 kita berdoa untuk kesejahteraan masing2. Begitu juga untuk ayah, terima kasih untuk segalanya. Hanya Allah bisa membalas jasa & bakti kalian...

Permisi dah dapat, my boss tau dis is important thing, so det she doesn't think twice to verify the time off form. Aku kena gerak cepat, coz there's a lot of things that I've to settle here in office.

'1 lagi perkara' tu, Sabtu nanti punya cerita. Don't worry, aku tak lupa jugak. Sayang hubby pun kna ingatkan hubby gak tau. Nanti leka2, terlupa..hihi.

Ok, got to go.

No comments: