Tuesday, July 13, 2010

Hilang penat...

Fuuhh...smalam cuaca ok, gud gud! gud untuk aku & team trun trening ptg smalam. My chief dah wat simple meeting pagi smalam, kire macam heart2heart jgkla, nak tnya our personal preparation, esp physical & mental. Yang xbape besnye, xsume yang dtg smalam masa meeting, maybe ada keje hakiki yang diorg kena buat masa tu.

Final 18 players pun dah dikemukakan, mm jap jap...blm lagi...ade 2 vacant lagi. Alhamdulillah, I'm part of it, buat tahun ketiga berturut2. Tapi thn ni, misi kami berbeza, of coz nak jadi juara!! InsyaAllah, kami akn cuba sdaya upaya...akan buat yg terbaeeekk!!

So, utk final preparation, aku ada 3 hari je lagi before the event started. Semalam, aku dah inform my lovely wife, mrs pwincezz mata bulat pasal trening ni. As usual, dia akan mintak izin utk balik awal. Tapi sape nak hanta?? gulp?? nasib baik ade Sue..tq Sue. Tapi hari ni?? esok?? lusa?? hihi...mrs pwincezz kata..xpe, nt kte same2 pkkan ye.

On d way blk umah smlam, rsau gak, msg mrs pwincezz xberbalas, call xberjawab, mana dia pegi ni ye. At d same time, aku rs sgt lapar after trening tu...dalam hati, "kalau la sayang masak ni, pegh..msti besh..." tapi dia xbape sihat, I'm not sure whether dia larat atau tak nk masak2 ni.

Sampai je kt umah...once mrs pwincezz bukak pintu...hihi...aku nampak ada tudung saji atas meja, dalam tudung saji ade?? ade lauk..yay!! we have meals for dinner!! alhamdulillah. Tq sayang..tq so much!! mm...nikmatnye hidup berumahtangga..hihi..hilang penat trening tadi..

No comments: