Tuesday, July 20, 2010

Jom 'mencuci' di IB

Guyzz, aku dapat hadiah!! yay!! actually, aku dapat 'tempiasnye', hihi...tapi 'tempias' yang besh dan bertuah. Its a wedding gift from my buddy named Nadi Sheikh whoot2. As mentioned by my pwincezz, "ade lagi hadiah kawen utk kite ye?!", and we got it something special yang tak pernah kami fkirkan pun sebelum ni.



Its a Two Tickets for 'Cuci the Musical 2', ala2 High School Musical tapi bukan, hihi. Aku ni, asalkan karya my feveret actor & film director tu, aku sangatlah suka. Bukan aku minat pada sesuatu dengan membuta tuli je, tapi ya terbukti kebanyakan karya Afdlin Shauki memang terbaaeekk dari ladang. Ade yang tak setuju? angkat tgn? (Something wrong wit u guyzz..)



So, insyaAllah 31st July will be the day...my pwincezz mata bulat & I will be going to Istana Budaya for the 2nd time (pwincezz 1st time), yay! 1st time dlu, aku & family tengok Konsert Siti Nurhaliza 'Untukmu Sudirman' (i'm not sure d exect name), memang besh...even mama cakap, dpt tengok 'ubun2' Dato' S je masa tu.



Well, bila my wife suke hadiah tu, aku pun suke gak! sangat2 suke! Thanks to Nadi for the gift, we really appreciate it. Benar kata2 indah, sesebuah ukhwah...bila sederhana ikatannya, biarkan ia terus bersederhana, kerana kita sebagai kawan, teman mahupun sahabat, akan lebih berupaya dan sepenuh hati untuk memelihara ukhwah itu daripada ia terlerai tanpa rasa digugat, menggugat atau tergugat. InsyaAllah... Have fun with our frenship guyzz!!

Sayangilah & hargailah nilai sebuah persahabatan.

4 comments:

NadiahNaddNadi said...

ooo... kalo pia tak chuke zz tak chuke ke?? huaaa.. hadiah tu, bukan tempias ok... hadiah tu, memang untuk awak org berdua. untuk awak org share moment ni bersame2... sy mmg nak beli sumtin yg awak org dapat share n jadikan memory....

Luv both of u... XOXO.. frenship 4 ever... (pia, sy cayang suami awak...wekkkk...cayanggg awak jugak!)

NadiahNaddNadi said...

lupa2... saya angkat tangan tau... hihii.. btw, concert untukmusudir tu mmg besh...!!

Mr Zz said...

suke suke suke!! sy sukeee!!!
time kasih ye...nape awk kna angkat tgn??

NadiahNaddNadi said...

Ade yang tak setuju? angkat tgn? (Something wrong wit u guyzz..)
ala...sbenanye salah... saye stuju... huuuu.. (tutop muka jap maluuu~~)