Wednesday, July 14, 2010

Message from mom...

Berbalik kepada '1 perkara' tadi. Ya, at that time...aku tengah tunggu turn kat kaunter untuk proses 'pre-penyelesaian' untuk '1 perkara' ni. Alhamdulillah, tak ramai orang & then suasana pun tenang je kat sini. Dah banyak pembaharuan since the last time I was here...I didn't remember when..but ya..it was looong time ago.

Maybe dah banyak 'masalah2' yang berkaitan dangan '1 perkara' aku ni dapat diselesaikan kot, so det ada sumber lebih untuk diorang ni wat pembaharuan kat tempat ni. Maybe la kan...pemikiran yang tension dalam tenang aku ni memang akan menjurus ke arah itu. Stil positif what...



Aku berdiri je nk ke kaunter...sharp 1134 am, i got message from my mom. She said "Y so quiet?". hihi...then I replied "Hye mom, quiet??hihi..xde pape, everythings fine mom. mm..so sory ye..mom sihat?" Couple of minutes after that...mom again and said.."Macam biasa...jes mis u both.."...alala..mom windu kami ye..."we mish u too mom..mmuahhh. Kish kat pp mom tu ha..hihi". Mom slalu msg aku, while mama slalu msg mrs pwincezz. Elok sgtla tu, msing2 manja ngn mak mertua msing2.hihi.
Mom windu aku & mrs pwincezz mata bulat..comel je my mom in law ni. I know she love me so much..like her own son. I am soooo lucky coz being gifted such TWO LOVELY MOTHERS. Mama & mom...a lot of things that they've done for me & mrs pwincezz. Since we was born, until? ya until now..mudah2an, kami berupaya membalas jasa dan kasih sayang mereka pd kami..we love u both..love u soo much!

1 comment:

Mrs Sayang said...

owh Hubby gedik2 ngn Mum ye..cayang dh kurang d mnje olh mum since ade menantu buchuk nih..kih kih..badak chumbu cayang ni mnje ye ngn mum..patutla mum xmanjakan sayang dh..ye kew??hihi...we love mama & mum rite...muahhhh kt pp cemua..