Tuesday, July 20, 2010

Lunch Memoriezz...

Tengah sibuk mengadap komputer, tak sedar nak lunch time. (Rewiiiiinnndd) Semalam, aku nak sangat lunch ngn my pwincezz mata bulat. Lama gak tak lunch ngn dia, sbb bile kat ofis, masing2 nak ada masa personal, masa utk diri sendiri, untuk keje,n contoh yang paling mudah, time2 nak makan ni la...nak spend masa ngn kawan2.

Its no an issue sebenarnya, cuma aku rasa rindu sangat nk lunch dengan my pwincezz. Untuk menyemarakkan lagi suasana, aku ajak our Tatak aka kakak (Galuh Cendra Kirana) and our best fren Nadi (Whoot whoot). Cadangnye jugak nak celebrate skali birthday Sue (her 27th birthday), tapi dia cuti plak. Its ok, rezki lain ye.

Venue, Uncle Don @ Damaz. Best, sampai je situ dapat seatz. Order? sume same...4 nasi ayam, 4 teh o ais limau. hihi. senang dan cepat la kot. Aku & pwincezz excited hari ni, sbb dapat pkai baju warna sama. Todays pick? yay! purple...Ya, like pwincezz said, dulu zaman bercinta, kitorang slalu gak plan pkai baju same. Masa dok bercinta 'senyap2' dulu, ada yg perasan tapi jwpn kami? ia kebetulan...hihi.

Bila aku tengok gamba kat atas tu, aku teringat sangat masa 1st time aku bergambar berdua dengan isteri aku ni. Ya, masa tu kami celebrate birthday aku (24 Jun 2008). Masa tu kami pkai serba putih, segan2 lagi masa tu..nanti aku cuba cari gamba tu..hihi. Jumpe! hihi...cube tgk, aku gelap skit ms tu, hihi..den senyum pun, mcm xnak senyum...sape yang ajar n boleh buat aku senyum mcm skang? hihi...pwincezz mata bulat, tolong jawab.

Dah lama gak tak pose pkai baju kerja yang seragam ni, mungkin ade yang meluat dengan kami, xkira la dulu atau masih ada skang ni, tapi bagi kami, ini cara kami, tak perlu dipersoalkan. Ade sesapa nak 'ikot'? Boleh, xde salahnya..cume sebelum nak ikot, jangan berkata apa2 mengenai sesapa, cuba faham masing2 ada cara tersendiri untuk meluahkan kebahagiaan & perasaan dalam hati. (Pesanan dari penaja...hihi)

To Tatak & Nadi? next plan?? hihi...well thank you ya for joining us! Nape nyorok2 kat belakang tu??
*Hey pwincezz!! nape comel sangat?? hihi.. I love u...mata maintan bulat ye.

5 comments:

suwara entertainment said...

hmm..rugi2 xdpt celeb my besday with u allz...huhuhu..klau x, mesti bertmbh2 meriah n kecoh...ngeh2..

Mrs Sayang said...

2la babe..Mr Hubby pia nih awl2 lgi dh tnye sue..chebook je kn..xpe xpe nnti kta celebrate ye..kta leh plan...

CHOMELLL nye isteri Mr Hubby nih..hihi...

Galuh Cendra Kirana said...

heheheh... aaa... gamba pakai serba putih tu mase tu fotografernye tatak kkkkannnnn!!! hohoohoho... betui2 mase tu malu2 jew.. tapi tetap ade keserasiannye tauu! comel kowang ni tauuuu

suwara entertainment said...

babe, ur hubby tnya sue??uiks2..jgn le mare..dia excited la tu nk celeb besday gurl..dia x bace n3 sue aritu yg sue kata cuti on 19/7..pia je yg tau kot..hehe

Mrs Zz said...

Tatak Elin,
kami malu2 gatai..kih kih..badak chumbu mahu ngorat buwong antu..

Sue,
xpew nnti kta celebrate sme2 ye..nk celebrte ktne ye??