Wednesday, July 14, 2010

'2 perkara'? yang penting ade responnn

Mmm...dr ptg semalam neves gak bila aku memikirkan '2 perkara' ni. Tu baru fikir je, belum betul2 alami kenyataan lagi tu. '2 perkara' ni, kalau aku amik endah x endah je, memang 'naya' jawabnya. Maybe dan ia memang kesilapan sendiri, cuma aku masih berharap ada pertimbangan yang sewajarnya untuk aku betulkan kesilapan aku ni.

Dari pagi, around kul 0900 am aku makin neves. Nak jumpe bos, mintak izin kuar ofis untuk setelkan '2 perkara' penting ni. Dup dap dup dap, kul 1000 am br berkesempatan nk jumpe dia. Alhamdulillah diizinkan.

On the way nak setelkan 1 daripada '2 perkara' tu, alhamdulillah trafik ok, kurang rs tekanan dlm diri...huhu. Then, sampai kat situ pun time baeek punya, xde masalah. Once dah jumpe tempat tu, trs mesej kat ayah untuk inform update pasal '1 perkara' ni. Aku xnak dia risau & aku xnak dia rase aku x amik serius pasal ni. 'Ayah, don't worry ya...everything will be fine'.

Thank's Allah, at least I've settled '1 perkara' ni. Even I'm not fully settle bout it, at least I oredy made a move & there's a respond from me. Ya, tu yang penting..ade respon!!

Untuk '1 lagi perkara' tu, ya...agak rumit jugak, dan perlu tindakan yang pantas drpd aku. Takleh tangguh2 lagi, kena setel hari ni jugak. Not fully setel, but again??? aku tegaskan kat sini, ade ape?? ade responnnn!!

Ya...'2 perkara' ni wat aku down skit hari ni, but behind d scene...pasti ade hikmah disebaliknya. Masih ada ruang sebenarnye untuk perbetulkan kesilapan tu, insyaAllah..ia takkan berulang lagi. Susah skang, insyaAllah...akan senang pada masa depan.

No comments: