Friday, July 23, 2010

Rindu semua

Alhamdulillah, bertemu lagi di hari Jumaat, penghulu segala hari. Pagi tadi, turn aku baca doa. Ustaz Khairul dah buat list & shoot via email to inform all the doa readerzz to owes be prepared. Kadang2 aku terlupa gak, sebab tu la aku akan selalu buat reminder kat fon n to my pwincezz. Tapi hari ni, aku sampai ofis awal, sampai tempat bace doa pun awal..hihi. Sempat borak2 lagi ngn Ustaz & Irwan.

Mm...hari ni banyak sangat keje. Aku pun tak tau bila keja2 ni nak habis. Bukan mengeluh, tapi mengingatkan diri sendiri tentang cabaran yang harus dipikul, atau lebih manis lagi, tanggungjawab. Alhamdulillah, aku suke ape yang aku buat skang ni. Bersyukur sangat, bersama organisasi yang gah, environment yang baik, colleagues yang cool & supportive.

Tengah dok buat keje ni, tibe2 teringat sangat kat family kat Seremban & Kuching. Masuk mggu ni, dah 2 minggu xbalik jumpe mama ayah. Masuk mggu ni jugak, dah bnyk2 minggu xjumpe mom pap. (last time mase resepsi kawen kat Seremban) huhu. Rindunya aku kat mereka sume. Bayangkan, family aku yang duduk kat Seremban tu ha, kirenye senangla kalau nak balik, pun dah rindu camni, apetah lagi kat isteri aku tu...family kat Kuching, lagila rindu. huhu.

My pwincezz cakap, dia rindu sangat kat mom, den she called her...conversation s usual. Terubat rindu dia ye..cume pastinye tak sama kalau dapat bersua di depan mata. Tu biasa, kadang2 perasaan rindu kalau dipendam lebih bermakna. Tak perlu diungkap tapi hati masing2 dah tau isinya. Mom & pap tu la insan yang paling dia sayang dalam dunia ni. Same goes to me. Kasih sayang ibu bapa kita, tiada tandingannya.

Aku & Pwincezz mata bulat rindu sume..moga family di Seremban & di Kuching, sentiasa dalam redha Allah hendaknya. InsyaAllah, suatu masa nanti pasti akan terubat rindu kita semua.

No comments: