Thursday, November 4, 2010

Ok! setel dah

gud gud gud!! alhamdulillah, sume ok. wat mase ni la. pagi td,  tepat jam 1130 pagi, urusan claim dan pelarasan selamat diserahkan kepada unit2 yang berwajib. hihi. unit kewangan, n unit akaun. harap2 xde masalah n aku akan dapat hasilnya secepat mungkin. insyaAllah.

mm..tp kalau nak diingatkan 'tragedi' pagi td, memang rase nk maghah diri sendiri pun ade, nak senyum pun ade gak. tapi ntah, wic one yang lebih sesuai. aku nak sangat selesaikan sume urusan tu hari ni, tapi memang xsemudah yang aku pk. actually, kalau aku betul2 tau carenye, xde masalah. tapi ni 1st time aku nak pkai 'maybank2u', since baru je bukak acc. maybank last 2 weex, tu yg kabut sikit tu.

especially bila time nak request TAC no. huhu. aku dah register baeeek punya, but stil xleh. aku pun heran. dari semalam, sampaila pagi ni. terus aku call service centre, n den dey said, skang ni memang xleh register via ATM, kena gi kaunter. huhu. lecehnye. so, i have to use other option. amik TAC no via ATM. bab ni yang wat klaka ni. tapi xpe, malas nak cite, sbb nt panjang cite jadinye hihi. yang penting? dah setel. hihi.

wats next? menanti dengan penuh sabar dgn harapan xde pape masalah during processing stage. pls pls. mmm....nex week ye? boleh tak? hihi.

No comments: