Wednesday, September 8, 2010

Sebelum tiba di garisan akhir

sampai je kat ofis...terus aku belek carta cuti 'services section'. mm..oo, ni dah cuti, ha? yang tu pun dah cuti? hihi..gud gud..(tapi ade jugak dia hari ni..nak qada' mc semalam kot...hihi).

mm..ya..sahabat2 muslim dan muslimah dah mula bercuti. hari ni, masih ada lagi teammate aku, esk? aku sorang je rasenye..huhu. sedihnye, saatnya dah dekat sangat dah ni, tapi lain plak perasaan aku. maybe sebab ramadhan kali ni istimewa sikit untuk aku, berbanding yang lepas2. pertama, ya..of coz ber'ramadhan' bersama isteri buat pertama kali, dan kedua serta seterusnya..mm aku rasa...biar aku je la yang dapat rasa ape yang aku rasa ni..xmo kongsi. hihi.

yang penting, aku mengharapkan, ape yang dah aku lakukan sepanjang bulan ramadhan kali ni, dapat aku teruskan pada masa2 akan datang. mendidik diri sendiri dan orang lain adalah perencah terbaik untuk menilai keupayaan diri sendiri. tidak sempurna, tapi yang terdaya itu lebih baik daripada tidak berbuat ape2.

rindu kt mama ayah...insyaAllah...esok gg n pia balik ye. maaf sebab tak dapat balik awal, pia dah xde cuti tu..syian dia...cukup2 je untuk spend cuti nexweek. dnt worry, kita akan same2 meriahkan raya tahun ni, macam tahun2 yang lepas ye! insyaAllah.

nak buat ucapan raya..tapi jap lagi la..hihi. nak buat special sikit. ya, sebelum kita sume tibe di garisan akhir ramadhan kali ni, marilah kita sume nikmati sepenuhnya baki hari2 ini dengan ikhlas. tiada yang lebih indah melainkan meninggalkan ramadhan ini dengan kesyukuran, dan menyambut syawal dengan kegembiraan.

No comments: