Wednesday, April 28, 2010

AKU ADA...

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarokatuh...

Bicara dimulakan...
Alhamdulillah...
AKU ADA di sini untuk mengisi ruang prolog ini.
Syukur ke hadratNya AKU ADA lagi di atas kurniaan bumi yang sangat indah.
AKU ADA di sini pada waktu dan masa yang Engkau jua ciptakan.
Berjalan, berlari, seiring dengan nafas untuk AKU terus ADA dalam menggapai cita-cita.
Di sini jua, AKU ADA untuk bersama insan-insan yang kenal erti cinta, kasih sayang, setiakawan, dan saling merestukan dalam redha Allah SWT.

AKU ADA keluarga, yang mana bagi aku sangat sempurna...diketuai Hj. Shahidan Mokhtar, bersama permaisuri tercinta, mama Hjh. Marlingah Jiran. Alhamdulillah...dikurniakan anugerah yang tidak terbanding nilainya...kelahiran Abg (Idzam Noor), Kaklin (Edzlin Noor), Awan (Idzwan Noor), AKU (Hadzizi Noor),dan adek (Faidz Noor)...menceriakan dan melengkapkan lagi pasukan SM NOOR United ini (ada link with Manchester United). hihi...

AKU ADA nenek...nenda Pesah, di kampung Mantin Dalam.
AKU ADA kakak ipar...Kak Ayu (married to Abg) & Kak Ainun (married to Awan)...
AKU ADA anak2 buah yg sntiasa comel even diorang sume nanti akan membesar...hihi..salam owes cute buat lil' bro Affiq,lil' sis Athirah & lil' sis Alesya..
insyaAllah..AKU akan ADA 2 lagi anak buah yang bakal dilahirkan...mm bile ye??(i'll check with both of them later...)

mm...
hampir 2 tahun 1 bulan yang lalu...AKU ADA seorang kawan
lepas tu..hampir 2 tahun yang lalu...AKU ADA seorang girlfriend
then...hampir 1 tahun yang lalu...AKU ADA seorang tunang
and InsyaAllah...37 hari lagi..dari hari ni...AKU akan ADA seorang isteri
AKU ADA...Zarith Sofia Zolkipli...my pelangi,my magic,my mumy,my amee,my sayang,my pwincezz mata bulat (amee,xmo mawah...hihi)
seorang insan yang sangat tabah di sebalik sifat manjanya...
ADA kekuatan dan ketegasan dalam kelembutannya...
ADA kasih sayang dan keceriaan dalam kata-katanya...
ADA rasa ingin tahu dalam setiap ketidakpastian pada hatinya...
ADA keluarga dan kawan-kawan yang sentiasa bersama-samanya...
dan dia ADA AKU untuk menemaninya..seumur hidupnya..InsyaAllah.

Alhamdulillah...AKU ADA segalanya yang diimpikan sebagai seorang khalifah di bumi Allah.
Meskipun tiada kesempurnaan melainkan diriNYA, AKU sangat bersyukur dengan apa yang AKU ADA.
Terima kasih, thank you, syukran, xe xe, gracias, kam sa ham ni da, arigato kozaimas.
Salam buat semua...
Kini AKU ADA di sini...


No comments: