Friday, November 23, 2012

#HolidayInKuching

tahniah di atas idea sendiri untuk buat trending #HolidayInKuching yang ternyata tak tersenarai pun dalam 100 ranking teratas trending official twitter..100 tu kirenya yg logic la ye..even sebenanye entah ke bape la agaknye ranking self-trending aku tu..anyway..lupekan saje soal itu...

yg pastinye, trending tu aku buat untuk menyatakan betapa excitednye aku bercuti bersama family mertua kecintaan aku di kuching last week. its already past a week ago, but the heat stil on!! ape lah yg paling hangatnye tu ye..of coz, surprise surprise surprise utk mom n pap!!

rsnye doa mereka tak pernah berhenti untuk kesejahteraan kami di sini, yg dipisahkan dgn laut china selatan. alangkah baiknya klu kami sekeluarga berada di sisi mereka sentiasa, tidak jauh dari pandangan...dengan izin Allah SWT, alhamdulillah kami sekeluarga berada di depan mata mom pap, dgn tiba2!!!

stil teringat lagi bile mom menggosok mata, while pap terus mencampakkan penyapu di tangan, semata2 kerana nak mengiyakan kenyataan yang terjadi. dipeluk kami erat, digoncang tubuh kami sekuatnya...betul ke ni? betul ke ni?? allahuakbar..dengan kuasa Dia, ini bukan mimpi wahai mom pap..

date | november 11 - 18, 2012
place | kuching, sarawak

flying to kuching...

danish dapat 'tanah' di laman umah...

1st trip to kg taee, to get some buah2 hebat!!

dinner @ topspot!! wajib!


faveret dishes @ topspot

reunited, danish with his guardian!

unforgetable!

the best ice dessert in kuching! swee kang!

with my 'daughter' arura qaseh..

this is real guyz!laksa s'wak with udang galah!superb!

time to say goodbye..

safely back home..huhu..
again n again...hate to say..but yet to deny it..
goodbye kuching...goodbye mom, pap, boy, yanty, qaseh, wawan, ee..n sume family in kuching! 
till we meet again...insyaAllah

No comments: