Thursday, April 18, 2013

5 minit lagi

5 minit je lagi...
sebelum aku menutup pc ni, thumb out n blk rumah...
inilah rutin harian aku...5 kali sehari...

dalam 5 minit yg tggal ni jgak...
xde ape yg terlintas di fikiran melainkan hnya nk jot down smthing kt blog ni

aku berharap...blog ni akn terus menghidang cerita, atau ape saje nota yg positif dan berfaedah utk sume followers dan silent readers (ade ke? haha) di luar sana...
hrp jgn pernah bosan utk menjenguk blog yg sederhana ni...

ya..kejap ade kejap xde..
kejap update kejap outdated..hehe..
tu lah resam bile berblog ni...
yg pastinye...bukan hnya tggu isu yang tiade faedah di sekeliling
baru terlintas nk mengata sesuatu di sini..oopss..

apepun,
dlm 5 minit ni jugak...
aku tetap bersyukur utk setiap perkara yg berlaku di sekeliling aku
ape yg kurang...lemahnya dtg dr aku sendiri...
ape yg lebih dan hebat...kurnianya dari Allah yang Maha Satu..
aku perlu selalu ingat tu

ok, masa 5 minit dah abis..
in shaa Allah, ade umur yg panjang...
kelak kita jumpe lagi ok?

jazakallah.



No comments: