Tuesday, May 31, 2011

Time to move...

Sejak awal tahun 2011, kalendar tu setia tergantung pada cubical oren milik sementara aku kat sini. suke je tengok kalendar tu kt situ...senang je nak tengok, insyaAllah tak pernah ter'miss' tarikh2 penting...

early May 2011...kekerapan aku melihat kalendar tu lebih selalu daripada biasa. mungkin dah tau dengan takdir yang bakal tiba, perasaan yang tak menentu sambil melihat hari demi hari berlalu.

teringat bila kali pertama menjejakkan kaki ke sini...2 weeks after 3 may 2007, i'm attached to services export fund unit. pegh, name unit dah best ni! selaras dgn matrade function, as a national trade promotion agency...bile dah direct under services export ni? ya...mencabar, interesting, best...n mcm2 lagi benda2 yang positif..

dan hari ni, 31 may 2011... 4 tahun usia aku di unit ni, unit yang same, tapi keje yang berbeza2...sukar nak direkodkan di sini betapa banyaknye ilmu dan pengalaman sepanjang tempoh aku di sini...ya Allah, byk byk dan byk...sgt sgt dan sgt berharga...

untuk sebarang kekurangan, ia datang daripada diri aku sendiri...dan untuk yang baik, sesungguhnya aku berikan sepenuh kudrat yang termampu aku berikan...dan pastinya, ia datang dari Allah SWT. wajah2 yang sentiasa membantu aku, sepanjang 4 tahun ni... moga senyuman sendiri ni mampu 'sampaikan' salam dan tanda penghargaan pada mereka...

esok, 1 jun 2011...bermulalah lembaran baru dalam dunia kerja aku...unit perhubungan korporat. kepercayaan yang diberikan oleh pihak2 tertentu, aku mulakan dengan kata terima kasih. mungkin, inilah masanya untuk aku 'bergerak' dan memulakan sesuatu yang baru, cabaran yang baru, dugaan yang baru..

pernah membayangkan...bukan pernah, tapi lately ni selalu membayangkan...tugas aku yang baru ni lagi mencabar...huhu..ya, misi baru dah bermula. insyaAllah, harapan aku...untuk berikan yang terbaik, lebih baik daripada ape yg pernah aku lakukan sekarang dan sebelum2 ni..

so, good luck to me personally...
kwn2, family dan isteri, doakan kejayaan sy bersama tugas dan di unit yang baru ni...
moga dipermudahkan segalanya..insyaAllah.

bubye SEF! bubye MDG!

2 comments:

wahida said...

gud luck di unit baru!!

mesti boleh punya!!

caiyok!! caiyok!!

ZZnoor said...

tq kak!!