Monday, July 25, 2011

It's the time...

mm ya...
now dah sampai masa yang lebih serius dan emosi. belum puas rasenya melalui tempoh2 istimewa bersama isteri saya yang tercinta ni. 8 bulan tempoh istimewa ni rasenye sgt sekejap. tup tap tup tap..bak kate adek...air terjun takkan mengalir 2 kali. masa akan terus berlalu tanpa kita sedar. bezanya, sama ada kita hargai atau tak...

tanggal 20 julai 2011...
it was my wife final check-up with doctor sue for her maternity. it means that, after this...my wife will take a looong leave for her to deliver our first baby. sebelum masa ni berlaku...my wife selalu bertanya...mampu ke sayang berjauhan dgn hubby...?


itu dia yang bertanya...now saya plak bertanya...mampu ke aku berjauhan dengan dia...nak2 plak dalam saat2 genting camni..

dengan harapan, jawapan untuk kami same...sabar...kte perlu kuat untuk masa2 skang ni..bukan utk org lain, tapi untuk diri kita sendiri dan yang paling utama? untuk little man kita ni...

selalu berpesan pada dia...sayang perlu strong, takmo nangis selalu..coz nanti baby pun sedih..dalam masa2 skang ni, sayang perlu ceria, happy..so that baby pun happy n insyaallah akan lahir dgn selamat, tenang dan ceria..insyaAllah...ni harapan kami sume..

No comments: