Monday, July 25, 2011

Up n down

as salam...

aku tak sure whether tajuk kat atas ni ade kena mengena tak dgn ape yang aku nak tulis ni. mm..ape yang terlintas skang ni...tu la yang aku notakan kat sini. pegh! notakan...puitis ke tu? hihi...

biaselah...
klu dah tarikh last entry dgn entry yang ni...dah nampak jauh bezanye tu..so its time for me to rewind skit2la kan. hop u guyzz tak boring...saje mau tulis something kt 'aku ada' ni. masih ade jiwa dan cinta aku utk trus menulis (nk menulis gak even situasi sebenarnye 'menaip') di sini..dan insyaAllah akn berterusan...

its quite pack n full of 'activities' within last weekend...from my personal until up to my official task here in office. pembahagian masa tu sgt sgt dan sgtlah pentingnya...alhamdulillah..everything gones well.

menghitung saat2 yang dah makin hampir ni, my pwincezz mata bulat dah pun memulakan cuti panjangnya 5 hari yang lepas. takmo menghuraikan lebih panjang kisah percutian panjang ni dekat sini...sbb aku percaya pada takdir entri2 yang akan datang...hihi...looking forward on it!


No comments: