Monday, July 25, 2011

Now saya balik...dia tak ikut

ya..benar sama sekali...
bukan cubaan ini kenyataan...

seperti yang dirancang...
aku telah mencatat sejarah tersendiri...
berada di kuching dalam jangkamasa paling pendek...

semalam aku datang...
hari ni aku pulang...
lebih kurang camtu la...huhu..

pwincezz mata bulat terpaksa aku tinggalkan buat sementara waktu. dalam masa berjaga2 ni, aku masih punya tanggungjawab di sini...dah berbulan2 yang lepas...aku dan isteri belum ckup bersedia untuk saat ini..tapi kali ni...hari ni..(wic is semalam...)...kami tetap kena terima...

inilah kali pertama kami berjauhan sejak kami bergelar suami dan isteri. mulanya...pwincezz yang nampak lebih 'takut' dgn situasi ni...acapkali berbisik, hubby jangan balik...tp, bila sampai masanye...huhu..aku plak yang tak sanggup nak lepaskan dia...

@kuching airport..
mmuahh! mish u much!

sayang...hubby blk dlu ye..
hubby janji...hubby datang...
selalu ckp ngn little man..tunggu daddy ok...

mom...tolong jage pwincezz gg ni ye mom...
bye sayang...nt hubby datang...
i love u sayang...
i love u baby...

No comments: