Friday, October 7, 2011

New world

alhamdulillah...hari ni dah masuk hari ke 6 Nur Danish Aniq bersama keluarga kat sini...seremban, bersama atuk, mamawan, paklong, maklong, aunty elle, awan, aunty non, dan acu...n oso same gos wit abg affiq, kak thiwah, alesha, aydin n aufa...

alhamdulillah, pd mulanya...risau jugak takut peralihan tempat dan suasana akn bagi kesan pada baby Danish, tp makin hari makin baik. nak diganti masa, mgkin atuk dan mamawan tak puas nak bersama Danish, tp insyaAllah akan selalu ada masa yang terluang untuk Danish terus bermanja dgn keluarga di sini.

within this 4 days jugak, aku berulang dari seremban-kl-seremban. hihi...ok saje. dah biasa..bangun pagi, sampai umah lambat. everytime tengok jam..huhu..rs tak saba saje nak sampai 5.30 ptg. nak terus cabuuut blk seremban. so far alhamdulillah...trafik cuuun saje dan mngizinkan aku sampai umah mama ayah cepat drpd biasa.

nyatanya...setiap ape yang berlaku dalam hidup aku sekarang...mmg tiada yang sempurna, tapi cukup lengkap untuk aku dan keluarga seadanya. takde ape yang aku harapkan selain kebahgiaan untuk aku, isteri dan anak kesayangan. aku hanya ada mereka sejak dr mula...tiada kisah selain daripadanya. cinta aku pada mereka makin hari makin mekar adanye, dan tiada apa dan tiada sape selain mereka.

aku mohon, jangan ade gangguan atau anaser yang tidak diundang, yang cuba menganggu gugat keharmonian yang ada dan bakal ada. jauhilah dari hidup kami bertiga dan family2 kami yang tersayang. Kau terus curahkan kasih sayang dan keikhlasan antara kami semua...berkati hidup kami hingga akhirnya. pergilah gangguan itu..pergilah anaser itu...izinkan kami terus bahagia di bawah redha Allah sentiasa.

jazakallah...

No comments: