Wednesday, October 5, 2011

Welcoming!!

2 Oct 2011, alhamdulillah...safely arrived here in KLIA. masa dalam trip tadi, baby Danish tido nyenyak saje. syukur sgt...lega lega dan lega. so his 1st flying experience gained while he's sleeping. hihi. already got once. best!

so, dalam family history, baby Danish adelah yang termuda pernah naik belon. whatta record!! haha. hihi...rilex..cool. tangisan isteri masih belum reda lagi...mujur ade aku katanya..tapi kadang2, bkn kadang2..selalu gak..hihi..dia pandang mata aku kalau kering...katenye akan dapat kkuatan. tapi kalau dah mata aku pun berair, maka makin lebatlah mata dia..maafkan daddy mommy..daddy insan biasa. mmuahh.

yang penting...kami selamat sampai di sini..berpisah dengan cinta di kuching, bertemu pula dengan cinta kami di seremban. alhamdulillah..itulah kuasa Allah. pertemuan pertama sejak 2 bulan bersama keluarga di sini nyata dinantikan semua orang...esp ayah, abang, awan, dan lain2 yang tak berkesempatan nak terbang menjenguk baby Danish pada awal kelahiran dia..

baby Danish..selamat datang ke keluarga atuk dan mamawan...klu kat kuching ade nekpap, nekmom, daddy n mommy wawa, anjang n usu..kt sini ade paklong maklong, aunty elle, awan aunty nun n acu..insyaAllah, moga kelahiran dan kehadiran Danish akan terus merapatkan ukhwah dan memeriahkan keluarga kita ye sayang...
  
Danish buat pit stop otw to arrival gate..hihi

finally!!

aunty pia rindu aufa..


No comments: