Friday, December 16, 2011

Show timeee!!!

if last year??aku hampir2 terlepas 1st segment of the show...wic is nyanyi lagu negaraku n matrade jalinan antarabangsa, sebab lambat gilss naik pentas. sebab?xyah cite..sebab panjang sgt citenye...hihi. so just lupekan la ye...

now, masa yang dinanti telah tiba.
dengan 'ahli keluarga' koir yang makin ramai dan meriah tahun ni, buat aku dan kwn2 sume makin bersemangat nak berikan yang terbaik untuk show kali ni.

persediaan lebih rapi dan tersusun, plus komitmen yang sgt tinggi dari koiris jugak, membuatkan harapan yg diletakkan di atas bahu kami makin berat, tapi nyata bukan beban. sebab? we are wanna having fun!!! am i rite guyzz??? yesss!!

so, inilah hasilnya...gambar tanpa suara, tapi cukup membuktikan kami bangga untuk berada di atas pentas yg sgt berprestij itu, sekali lagi, tahun ini!!!

oh my love + trek tek tek!

lion sleeps tonite...wiiiiiiii emambowe!

the most beautiful caption!!
thanks nadi!
thanks kawan2 coz make it perfect!

ready for ceritera??

yes!ceritera time!!

more energy!!!

halllaaaa!!

and finally? i'm so proud of u guyzz!!!

alhamdulillah, ape yang dirancang, sumenya berjalan dengan baik. ape yang kurang, tu sume datang dari kita sendiri, tak kisahlah ape jua sebabnya. yang pastinya, kesempurnaan dan yang baik itu datang drpdNya.

untuk kawan2, supranists, altist, bassists, n my beloved tenorists, saya bangga berada di samping anda sume sepanjang perjalanan kita untuk sampai tahap ni. tidak lupa pada kawan2 lain yang tak berkesempatan untuk join tahun ni, insyaAllah pasti akan ada masa2 lain utk kita bersua dan bersatu semula. my special notes to my beloved tatak ELIN yg kini berada nun di selatan tanahair, adet tetap merindui suara tatak..hihi.

untuk isteri saya Mama Sofia, terima kasih atas sokongan yg tak berbelah bagi, sentiasa faham dan toleransi utk setiap situasi...utk sahabatku Nadi, terima kasih kerana setia menemani kekasih hati saya tu utk support saya..hihi..tq so much..


moga terus terus terus, dan terus, "hallllaaaaa" koir MATRADE!!!


2 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

walllllllaaaaaa!!!!~ tatak di selatan sangat sangat sangat teruja melihat kamu orang semua!!!!! terima kasih! terima kasih! kerane you guys did it again this year!! Alhamdulillah syukur.. :))

NadiahNaddNadi said...

nak buat macam mana.. sy redha jadi peminat choir matrade yg no 1 bersama isteri awk... haha...

Tp sumpah sy terkejut dgn lagu ceritera.. nasib tak pengsan depan stage sorang2 dengan camera yg tak berapa besar berbanding dgn org lain... heeeee....

ape pun, choir matrade no1...