Sunday, June 5, 2011

Aku terima nikahnya...

Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim...

"Aku terima nikahnya dengan mas kahwin yang tersebut..."

masih terdengar lagi kata2 itu tatkala lafaz hanya sekali, alhamdulillah...aku kini sah menjadi suami kepada pwincezz mata bulat bernama Zarith Sofia Zolkipli.

terbayang kata2, tapi sebelum tu, teringat lagi saat2 terharu bersama keluarga tercinta yang sudi bersama-sama, mengiring dan memeriahkan majlis penuh bermakna ini, merestui ikatan cinta yang terjalin antara aku dan isteri...

mohon ampun dan maaf, mohon restu dan doa...diiringi tangisan hiba dan gembira...tanda syukur diiring bersama, alhamdulillah, dengan izinNya detik 5 Jun 2010 terpahat setia dalam sanubari.

setahun sudah usia perjalanan dan kehidupan aku dan dia...mahligai sebuah perkahwinan nyata yang terindah pernah berlaku dalam kehidupan aku yang bernama Hadzizi Noor Hj Shahidan.

buat isteri tercinta...
kisah kita baru je bermula...usianya masih muda, banyak lagi ilmu yang perlu ditimba...dugaan sentiasa datang dan pergi, tapi kesetiaan, kesabaran, kepercayaan dan ketenangan perlu selalu ada dengan kita...insyaAllah, kebahagiaan pasti milik kita.

Sayang,
Selamat Ulangtahun Perkahwinan kita yang pertama...
I love u...May Allah bless u.

p/s : kisah anniversary kita baru bermula...more to come!


2 comments:

suwara entertainment said...

Happy anniversary to both of u Zz n Sofia..semoga kalian kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendaknya..perkahwinan ini umpama kain putih yg bersih..kalian lah yg akan mewarnai kain itu..dlm perkahwinan ini, terlalu bnyk onak duri..semoga kalian sentiasa tabah dan sabar mengharungi bersama.. (^_^)

ZZnoor said...

Thanks sue..i really appreciate ur wise messages. my wife n my life...there's no difference...both of it are importance more than anything...