Thursday, June 2, 2011

Fully moved...

dari malam tadi, hati ni macam tak tenang je. actually bukanlah terlalu memikirkan sesuatu yang tak baik, baik sebenarnye..cume biaselah...perasaan ni, sesape je blh rase.

kalau sebelum2 ni, ade je 'alasan' untuk aku lengahkan pergerakan aku ke unit baru ni, tapi malam tadi aku sedar, esok akan tiba jua. dan esok tu adalah hari ni, dan kini...aku kat sini...kat tempat yang baru..unit baru...colleagues yang baru...suasana yang baru.

barang2 sume dah aku bawak ke sini, and pc pun dah ade, just email je yang belum blh activate coz aku kena tunggu IT department untuk complete my ID transition. hope it isn't take a long time. email takde ni susah sikit...alasan lagi? hahah!

kawan2 kat sini...sume ok. alhamdulillah...start from the senior director until pembantu am, sume yang pernah aku kenal sebelum2 ni..cume dari jarang bercakap, kena dan harus lebih banyak bercakap lah lepas ni. hihi...dah name pun teammate kan, ape yang penting? kerjasama!!

ok, i  think this enough for my prolog for today. its gud, ya its gud. i'm looking forward to have and create something very good here, insyaAllah...may Allah bless me.

i love myself.

have a nice day to me!

2 comments:

NM02 said...

selamat betukar ke unit baru, tempat baru, floor baru, kawan baru, bos baru dan semua serba baru. cuma pintu masuk opis je laluan yang sama. hehehe

ZZnoor said...

ye kak...tq tq tq..sdang cube menyesuaikan diri ni, even di laluan pintu masuk yang same..