Wednesday, March 20, 2013

Len Chi Kang?Lai Chee Kang?

honestly,
aku tak bape sure ejaan yg sebetul2nye...lai chee kang ka? len chi kang ka?haha..
shot form lck.

but i assume everybody knows kan psl lck ni...
air sejuk or panas yg jernih, dipenuhi intisari buah, jeli, n mcm2 la yg sweet.
hehe..tu bayangan dan gambaran aku je..
mungkin korang ade gambaran korang tesendiri..kan...

ingat dlu zaman kolej, selalu petang2 lepas abis clas
mesti singgah kat teluk kemang tu ha, ade gerai tepi jalan bawah pokok
lck dia sgt awesome bro! seriously..
tapi ade gak penah lalu kat situ...mcm dah xde je gerai tu..huhu
xpelah..maybe dah pindah kot...

kisah lck ni muncul balik disebabkan pengaruh rakan2 sebaya
my bestfren, mr amin get the appreciation..hehe
since las week dia dok oder lck ni..tak abis abis klu singgah sppk

so, dlm minggu ni..
aku ngn dia pergilah lagi sppk..nk pekena nasi grg ayam terbaekk kt situ
aku pun cubelah oder lck tu...ha..amik! sodap! even simple...

start dr isnin, semalam selasa..n hari ni..
aku masih lagi setia dgn lck...nakal nakal...
esok? tak sure lagi mcm mane...

apepun, lck ni punya nilai sentimental yang tersendiri..
boleh la ye sape2 nk cuba lck kt sppk..for matraders dah biasa kan term sppk..

sila sila cuba..jangan malu jangan segan..

No comments: