Tuesday, December 28, 2010

Keinginannya...

tempoh istimewa ini seharusnya dilalui bersama, bukan seorang tapi berdua...sape kah gerangan berdua itew...itew adelah saya dan isteri saya, pwincezz mata bulat. esok, genap dua purnama tempoh ini berlalu. dan insyaAllah banyak purnama yang mendatang bakal menanti dan ditempuhi.

telahku berjanji pada dia, agar setiap hasrat dan permintaan dia, akan saya tunaikan. ada satu perkataan yang paling sesuai dirumuskan situasi ini, tapi saya memilih untuk tidak menyatakannya di sini. zaman baru, harus bagi saya mencari idea dan ilham baru untuk menggambarkan bahawa tempoh ini sesuatu yang sangat menarik.

kehendak dan keinginan dia bukan sesuatu perkara yang pelik, even sebelum ni pun saya dah biasa bertanya apa yang dia mau, apa yang dia inginkan, so bila sampai ke tempoh mcm ni, perkara yang sama, tapi nikmatnya lain, tak tau camne nak explain, tapi...ye lah...something yang sangat positif. alhamdulillah.

melihat blog sahabat2 yang sediada dan sahabat2 baru, sejuk melihat dan membaca bahasa2 indah dan baik yang mengisahkan kehidupan seharian, terutama yang berkaitan dengan tempoh istimewa ni. dah menjadi perkara tambahan untuk saya mula mengambil berat dan menelaah ilmu2 yang berkenaan untuk diabadikan dalam diri. terima kasih utk blog2 sahabat yang sgt best itew. saya mau folo? boleh ye...

teruskan berkarya, berkongsi idea dan bercerita tentang perkara2  yang baik, bahasa2 yang baik, agar ruang ini akan terus dapat kita gunakan ke arah sesuatu yang positif. teringat pada frasa yang dipetik pada blog seorang sahabat, yang berhasrat untuk menjadikan blog sebagai satu memori buat tatapan generasi2nya yang akan datang. baik niatnya, insyaAllah baik hasilnya.

1 comment:

UrBelovedWiffy said...

Hye hubby..terima kasih tuk semuanya..hubby xpernah jemu kn melayan karenah sayang.dr dlu hingga skrg..hrp bkekalan hendaknya..

ya kita wat blog ni berkongsi sesuatu yg indah bkn utk meceritakn buruk baik orglain.sbb keburukan kita lbh teruk jiak d banding dgn orglain.ruangan ni bkn utk mengaibkan insan2 lain.mmg kta ada hak bcte tp lau melibatkn orglain itu patut mjdi hak kita.kta xyah ikut jejak mereka.wat tambah dosa.kta jgn hidup dlm iri hati, dengki kta sndri xhappy..apa yg penting jga peribadi sri sndri..insyaAllah...