Thursday, April 28, 2011

Ok done!

as salam sumenye.

lepas abis exam td, terus aku bukak 'aku ada' ni..n my beloved 'twitt twitt'. lepas dari abis exam td jugak..mood tu tak bape nk ade...huhu...tu yang dok bukak 'new post', ale2...baru skang ni ha ade idea...

entahlah...lately ni rase sgt penat...fizikal n mental. pasal exam tu sudah pasti, tape ade jugak certain things...which tak banyak thing pun, yang one tu je...aku dok tepk2 je...huhu...tak tau lah nak happy ke, nak sedih ke...confuse jap...mmm.

ya, alhamdulillah...exam aku dah abis hari ni. dengan rasminya tirai dilabuhkan dengan ucapan 'tawakal 'alallah lahaulawala kuwata illa billahil'azim". 2 hari yang pertama, mampu buat aku tersenyum dengan puas, tapi hari ni, hanya pasrah je. mudah2an everything ok...

klu tak dpt lepas sume, at least ape yang aku harap2 sgt tu...aku dapat seperti ape yang aku nak. insyaAllah.

aku mau senyum..aku mau senyum. camne mau senyum? ha ni dia...



haha..seperti yang telah dijanjikan, aku nk celebrate hari ni dengan makan durian bersama isteri tercinta...hihi. ni baru sikit je, more to come! so, i do hope plan petang ni jadi, dengan izinNya, kalau tak hujan, insyaAllah akan kami tuju ke destinasinye...

aku mau senyum...

No comments: