Wednesday, August 10, 2011

Admitted...

July 27th '2011
dalam keadaan berjaga2..all of us buat seperti biasa. lega rasenye bile sempat bersama isteri tika masanye belum tiba. alhamdulillah, dia sihat seperti sediakala. sampaikan dia ckp dan risau aku tiba terlalu awal dan 'masanya' tak jugak2 sampai..ya..she's concern bout my office works, cuti rehat lame sgt..ya thats the issue.

aku plak berkata, pd diri sendiri...kalau aku tak balik sekarang..esk ke lusa ke...lbh krg same je..sedangkan kita sendiri takleh nak jangka bila 'masa' tu betul2 datang. so aku xmo amik risiko dan terus menunggu...tanda2 awal dah ade..so based on that, i wanna be with my wife..every seconds before she deliver our very 1st baby...

masa yang aku gunakan utk dia dan little man yang bakal lahir tak pernah aku rasa rugi even a second.

tbe je waktu malam...she asked me to go out..dating? hihi..she said, manelah tau time2 camni, bile banyak berjalan, baby akan 'trun' n mempercepatkan lagi kelahiran. ya, we shud try. best dating malam tu!! yeay! sempatla pekena 'iGlool', ala2 'iceroom' kt sini..pegh..sedap!

dan saat2 seterusnya...dipendekkan cerita...'plan' dia menjadi..
she's been admitted in Astana Puteri Medical Centre, Kuching...

masa makin hampir...

No comments: