Tuesday, August 16, 2011

In the middle...

semalam...15 ramadhan. alhamdulillah...selesai je berbuka, terus pk nak gi satu tempat ni yang saaaangat popular sampaikan?? aku dah tak tau nk bezakan semalam hari bekerja ke hari cuti awam?? same ramai dan meriahnya  tempat ni dengan hujung minggu.

lantas terfikir...dalam mind masing2 dah set, ok aku nak cuti hari ni..cuti masa hari kerja, so det orang lain bekerja...while aku cuti2 sambil shopping. misal saje. tapi, kalau ikut situasi skang ni, aku rasa sume orang dah set mind utk buat perkara yang same.

tu le nampaknye semalam hari isnin dah mcm hari ahad...hihi. while me? no no no...aku keje semalam. lagipun, bonus tak masuk lagi, xleh nak start dlu. mmm...

misi malam smalam? mau cari something new for Danish. ya..ni 1st time aku nak mencari, esp barang2 Danish sorang2. aku cube..dan aku dah cube...tengah2 mencari, aku realise something..oo man!! rase macam 'sesat' di tengah2 ramai orang ni. i feel losssss...

nak tengok barang pun tak senang, rase tak keruan..wic is i dont like this feeling. ya, the fact is..i know its hard to find something for our love one without them by my side.

mommy...daddy dah cuba semalam. ya its hard...n then i try again...cube sesuaikan diri dengan keadaan. jalan2 n then cuba cari something yang best utk Danish..again, it comes into my mind, kalau mommy ade kan best..huhu. tapi tapi, semalam daddy dah aim baju2 ni...i will go there once again n this time..i'll grab it! hope mommy n Danish suke..

No comments: