Monday, August 22, 2011

One day One kl

best gak melayan blogger-droid semalam...sambil2 tunggu waktu berbuka kat food junction, serius really need something yang boleh mengisi masa lapang aku tu. bila blh update blog anda di mana2 without any laptops or netbooks or ipad? so peluang itu tak skali dilepaskan. nak sangat bercerita pasal waktu berbuka semalam, but aku lupa mau amik gambar kt fon my mom...so..hari ni dah nak abis, esk la ye..

hihi..@ washrum pavi

well, semalam another hari yang panjang tapi exciting. boleh dirumuskan, semalam adelah hari untuk teman adek ipar aku yang sorang ni shopping...hihi. start dari pagi, sampailah sebelum waktu berbuka, baru setel sumenye.

i like this place..

dari satu tempat ke satu tempat...dalam sehari, aku n family pegi 3 shopping complex. aku ok, just concern bout my mom n my pap, byk sgt berjalan, takut penat n xleh folo 'selera' anak bongsu kesayangan mereka ni.hihi. tapi mom pap sporting jek, ikut jgak kehendak dn keinginan anak...EE..u r sooo lucky! alhamdulillah.

still looking for the best bro?

since my bonus tak masuk lagi..huhu..just look n see je la. aim dlu ape yang berkenan. later later baru dapat membeli kot. tapi mcm biase, bila dah ade bekenan tu, suke report kat mommy dlu, baru dri ni terasa dipantau, xdela ikot slera sendiri je bila nak membeli. ingat ingat ingat en. hadzizi ye, ur little man will be ur priority onwards. ye ye..ingat..hihi. baiklah!

No comments: