Tuesday, September 21, 2010

Far from 'Aku Ada'.

Assalamualaikum.

moody..so moody...'Aku Ada' nak majuk?? majuk la!! huhu..sory ye... seriously i'm not in d mood to drop any notes here.. for this time being...why?? xpelah...xmo r pk... since 'Aku Ada' outdated ni, viewers numbers pun tak berubah. tu la sape suruh x buat pape... aku jugak yang kena balik.

its been 2 weex i've been away with 'Aku Ada'... ya, while i'm in raya mood, owes thinking bout eating lemang with kuah kacang, n rendang daging mama yang marvelous lagi superb! soto wak long yang senantiasa bikin aku lapar even dah mkan2 sebelum menjamahnya...nyata resipi turun temurun adalah menu yang terhebat sempena aidillfitri bagi 1431 hijrah kali ni... alhamdulillah.

mulakan catatan dengan ringan tangan untuk menaip...banyak yang nak dinotakan...pwincezz mata bulat said.."alaa, nanti ade masa, hubby update ye...tk ur time...". mm, now, today...at least something rather than nothing.

No comments: