Saturday, September 25, 2010

Pwincezz...wormy comin'!!!

entahla, camne aku tak teringat nak amik shot2 menarik during this PTK assessment. maybe betul ape yang IS (my roomate, my gud buddy) cakap, ktorang trlalu stress, takleh nak bayangkan benda2 yang lain melainkan tasks yang perlu disiapkan.

ksian blog aku ni, asyik2 wordzzzzz je ye, dah lama attach gmbar. i said, nanti la ye, bile ade mase nak godek2 gamba. tapi mase PTK ni, xde langsung. huhu. maybe esok, aku kna gak amik shots, at least something to look at once i this memory sudenly come to my head...

anyway, thanks to my fren, Iswazar Aminudin, yang sudi jadi roomate aku, jadi bestfren aku (mmg dr dlu lagi)...esp during this PTK assessment. tak pernah buat aku boring bile kat sini. ya, since he's been attached to Matrade penang, mmg dah lame x jmpe dia. ni je la masa nk borak2 ngn dia, dapat lak wat keje same2, stress same2, hop ktorang same2 berjaya. insyaAllah.

so tomorrow, tiba masa untuk pulang...ke pangkuan isteri tercinta. malam td, before she sleep..(dah lena dah ni...huhu..i mish u...), she said she has prepared smthing special for me...i dont know wat is, but 4 sure, i cant wait! so pwincezz, esok ur 'wormy' balik ye...insyaAllah, ape yang dah kita janjikan n plan utk esk, kita akan same2 buat ye, we'll make it done!!

aku cume tertanya, bila la aku ngn IS ni nak tdo ni? dia dgn iPhone ksayangan dia (bile nk pkai iPhone 4?hahaha), while aku ngn 'Hippy' yang dh byk berjasa ngn aku ni..nsb baik ade 'hippy'. ha, IS dah sleepy...sign untuk aku pun turut serta utk melenakan diri. tak sabar nk tggu esk.

No comments: