Wednesday, September 1, 2010

Ingatkan hari ni...

Seriusly...aku ingatkan hari ni hari isnin. huhu. maybe semalam cuti kan. pagi tadi pun bile nak gi keje, terasa cam malas sangat, bangun sahur pun lambat. even bangun sahur lambat memang sunnat, tapi kalau sampai dah tak sempat makan, payah gak kan. tapi dalam kes aku? alhamdulillah. sempurna. hihi. extra makanan dari juadah berbuka kt umah chik lemen sedia untuk dipanaskan semula. 

ayam masak merah sentuhan pn sofia buat aku terus berselera selera nak makan, walaupun mata ni seakan tak mengizinkan aku bangun. hihi. xleh xleh, sahur lagi penting daripada tidor. sambil sahur, leh layan cite Janji Kekasih & Qalesya musim terbaru (actually, tajuk cite tu qalesya je, tapi nak promote pnye psl, dia letak skali dgn 'musim terbaru', mcm klaka skitla..). pagi td, kali terakhir aku bersahur ngn adi n ila. diorang nk balik kuching hr ni. flite kul 1350 pm. ni dah kat boarding hall la tu. moga adi ila selamat sampai ye. c ya in kuching!

So hari ni, hari rabu...tik tok...clock counting...ramadhan terus meriah menemani. syawal menunggu di hari jumaat minggu depan, insyaAllah. banyak lagi perkara yg perlu diselesaikan sebelum dan selepas bercuti raya tahun ni. huhu. bile la aku dapat nak 'naturalkan' fikiran aku ni. lately ni byk sangat gangguan yang tak bape best. muhasabah cepat...

No comments: