Wednesday, December 22, 2010

Tatak kembali...walaupun...

hanya sementara, cukup untuk mengubat rindu adet2nya yang tersayang...huhu. manisnya masih ada, ye manis pengantin...alhamdulillah, kini dah bergelar Puan Halimaton Zaharah Ali. nampak lain skit pada mata kuyunye itew (kuyu ke?hihi). ruang dan masa yang ada dikongsi bersama, bile je masanye? ya...lunch break tadi la...1 jam pun dah ok, byk je masa nak mamam dan borak2.

ha, bercakap pasal 'nampak lain sikit' td, ya...dia nampak pendiam tatkala pwincezz mata bulat dan puan sue rancak berkongsi cerita dan update masing2. maybe dalam benaknya masih memikirkan perkara2 yang belum selesai, contohnye? ya, resepsi belah lelaki, this week kat JB. n sort of la ye...kalau ade perkara2 lain tu, takyah sebok la nak tau..hihi.

ambil kesempatan yang ade jugak, mohon maaf atas ketidakhadiran kami masa hari bersejarah tatak di kulim, atas dasar aral2 yang memang tak dapat dielakkan, alhamdulillah tatak kami faham, selalu faham. insyaAllah, pasti ada masa lagi lepas ni untuk kite share kegembiraan sesama ye.

ya, hari ni tatak kembali...even hanya sekejap, tapi bermakna untuk kami. adek Nadi yang jauh di sane pun pasti mendoakan kebahgiaan yang berpanjangan buat tatak, sambil mengenang tatak dr jauh. esok hari terakhir dia di sini, itu ketetapan atas arahan dan kertas perjawatan, tapi nyatanya, insyaAllah KL ni takkan hilang dr pandangan dia.

3 comments:

Galuh Cendra Kirana said...

yeshhhh!!! tatak selalu kembali di mana adet2ku tetap setia berdiri! KL tetap di hati... =)

ZZnoor said...

ya, kami akan setia berdiri di sini!! akan selalu menanti kehadiran tatak di sini!!

NadiahNaddNadi said...

pasti akan sentiasa merindui tatakkk...