Wednesday, February 2, 2011

Happy Holiday!!

1st of all!! aku tak tau bilangan sebenar warga ofis time2 skang ni, tapi yang pastinye? ceh pasti lah konon...hihi, majoritinya ramai yang dah bercuti!! mm, ya, amik cuti 2 hari ms keje, n den blh dapat total holiday 9 hari? sape takmo? hihi...

bila aku yang tak bercuti ni, bukanlah saje2 melepaskan peluang keemasan ni, tapi...aku dh gunakan cuti untuk sebelum2 ni, pun utk perkara yang penting la. so, aku berkorban...aku je la yang tak cuti. rekod hari ni, dalam unit aku, total ade 9 org. dh resign ade 2 org, so tggal 7 org. pastu yang bercuti secara rasmi, ade 5 org, tggal 2 org lagi...wic is bos n me. n then? bos plak mc? den tggal aku sorang! haha!!

tak pernah terjadi dlm sejarah perkhidmatan aku dlm unit ni, aku sorang je yang available. haha!! well well, aku ade je duk kat tempat ni, keje dah siap, stil ade atas meja bos, tapi bos tak larat nak siapkan b4 cuti, den i assume after this long break br leh siapkan. mmm...

dalam mase sume org bercuti ni, aku dah terbayang a lot of things that have to be done onwards. antaranye? aku akan buat keje2 baru since my old colleague dah get new job, so aku kna amik alih keje dia. file2 dah melambak ni, ya...mood akan datang lepas cuti ni. hihi. n then, karnival sukan dalaman...seperti biasa, rutin tahunan..so 4 us, just get ready je la.

ape program aku untuk cuti ni plak? hihi...soon to be unveiled!

utk sume? selamat bercuti ye! to all my colleagues yang setia di ofis ni, bersabar dgn masa2 boring anda..haha!! chill guyzz!!

1 comment:

NadiahNaddNadi said...

setia sangat kerrrrr?? adeh... tolong, sekarang saya di tinggalkan... hanye ade 4 org.. gile ke? level kita kan pack, mane pegi semuanye??