Friday, February 11, 2011

Our photoshoot!!

belum abis lagi cerita aku di kuching...jangan boring, sbb memori yang manis harus berterusan hingga akhir hayat. hihi.

ape yang menarik tentang percutian aku & pwincezz kali ni ialah, ade something yang berbeza dr yang lepas2. since masa aku bertunang, balik pose, balik raya, masa bernikah...n now masa bercuti2..hihi, rasenya kali ni lah aku dapat banyak masa bersama sume 1 family kt kuching. which is ada pap mom (selalu ade, hihi),abg boy, sis yanty, hazwan (on& off gak), ee n plus my cuzie in law, bob.

means, sume ade la...lengkap 1 family. then spent time together, isi masa lapang same2. pwincezz klu nak start berjalan je, mesti dia roger abg kesayangan dia..lebih kurang cmni bunyinye.."bang, ko sine bang? gi ajak yanty nun, ktak gi jln2 ngn mom pap..jom bang!!" lebih kurang la...mengajak sebenanye, tp bunyi mcm memaksa, hahaha (kiding pwincezz..).

tu la kisahnye my wife dgn abang dia yang tercinta, comel je diorang berdua tu. pastu, since kami sume dah tau yang abg boy ni dh jd part time photographer, so pwincezz slalu la ajak abg boy n sume2 skali bergambar. aku selalu gak tgk hasil keje dia via his fb page, yap, quite impressive. personally aku sgt suke, especially on his editing. dia ade ckp, gambar yang cantik kna ade lighting, angle, n idea yang baik.

byk jugak photo-shoot yang kami buat dgn dia, studio? aha! natural studio...such as laman rumah, n damai beach, near gunung santubong, n kawasan2 sekitar. serius best mase tu...honestly, aku pun suke field fotografi ni, bile ade peluang pegang camera, mmg lepas geram je...buat portfolio untuk simpanan sendiri. haha!

here's the photos taken by abg. boy, aka redza photography.



*credits to redza photography

2 comments:

UrBelovedWiffy said...

I miss diz moment..seriusly tgk ni je nk nanes..mse tu sgt happening..kta gelak2..bestnyeee..i love dem hubby...

UrBelovedHubby said...

ya, me too..its ok sayang, mase ni pasti berulang lagi...n maybe akn lbh happening lagi!! yay!! i love dem too...