Tuesday, June 15, 2010

Aku mulakan cerita ini

Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarokatuh.

Mohon restu pada Allah, Tuhan pencipta sekalian alam.

Selawat dan salam ke atas Nabi Junjungan Rasulullah S.A.W.

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah, aku masih di sini, terus menghela nafas atas kuasaNya. Mata masih dibuka, pejam celik melihat keindahan ciptaanNya. Berdiri atas bumi dengan 2 tapak kaki, masih kuat cengkamannya, dan masih seimbang tegaknya.

Setelah sekian lama menyepi dari 'Aku Ada'...yay! aku masih di sini untuk mulakan kembali apa yang telah aku tangguhkan dlu. 3 Jun yang lepas aku 'tinggalkan' seketika blog ni untuk kutunaikan harapan suci aku dan keluarga.

Terlalu banyak peristiwa dan kenangan manis yang dah aku lalui bersama insan2 yang terlibat secara langsung dalam menjayakan misi 'Ijab Kabul & Resepsi Kuching 2010' antara Aku & Pwincezz Mata Bulat. Sungguh indah untuk setiap saat yang telah dilalui, dan insyaAllah...akan aku rungkaikan setiap saat tu satu persatu.

No comments: