Tuesday, June 1, 2010

4 dayzz to go..tik tok

Hari ni, 2nd day aku gi keje sendiri. Bangun macam biasa, iron baju dulu. Memang rutin, aku suka iron baju on the day nak gi keje. Habit yang sukar ditinggalkan. hihi. Hari ni, aku blh gerak dr umah lambat sikit. Sebab tak jemput pwincezz mata bulat...so that aku leh terus gi ofis.

Hari ni, 1 Jun 2010. Masa berputar tanpa ada kuasa yang bisa menahan, even hanya sesaat cuma. Lebih kurang 4 hari 6 jam lagi sebelum aku melangkah ke dunia baru, dan bergelar suami kepada my pwincezz mata bulat`. Buat masa ni, alhamdulillah...belum ada rasa neves, tapi tak taulah dugaan yang akan datang once saatnya makin dekat dengan aku.

Kat ofis, dah ramai yang tegur & bertanya...bila aku nak stat cuti, bila aku nak fly ke Sarawak. Mereka sume seakan 'tak biasa' bila melihat aku keseorangan once dah sampai ofis. Biasanya, bila ada pwince (pwince ke?hihi), mesti ada pwincezznya. InsyaAllah, kebiasaan tu akan bertukar kepada kebiasaan yang lebih manis lepas ni. Dan ramai jugak yang sudi berkongsi cerita dan nasihat, semata2 ingin menambahkan 'kemeriahan' suasana sebelum aku berkahwin.

Hari ni, last day aku keje. InsyaAllah..esk aku dah stat cuti for my wedding preparation. Honestly, dalam hati memang dah mood cuti ni. hihi. Thanks to my superiors coz dah luluskan cuti aku. Total cuti? 12 hari!! yay!! Mama ayah!! here i come!!

No comments: