Wednesday, November 3, 2010

Fit & Match!

1st time aku datang sini, mase tu, blm pun masuk kedai tu...just lalu je, pasang angan2 jap..one day, aku nak sangat tempah baju kat sini..seriusly, konsep kedai tu menarik. dr luar je dah blh attract someone yang sukekan wise fesyen untuk masuk dalam kedai tu.

bisik kat pwincezz mata bulat, one day kami nak tempah baju kat sini. ya, alhamdulillah, tercapai jugak. dah selamat pkai dah pun, baju2 tu kami buat sempena hantaran nikah pwincezz untuk aku. ya, puas hati sangat dengan hasil tailor Mr Ron. xe xe Mr Ron.

n last nite, aku kembali lagi ke sini! hihi...ape plak misi kali ni? mm misi untuk tempah baju le. baju ape? baju untuk our big nite...Malam Matrade 2010. theme? turquoise, silver, white. so aku n pwincezz mata bulat dah pilih tema kami sendiri...we chose? yay turquoise!! reason? 1st, det color very nice! 2nd, pwincezz oredy have a charming dress in det color, n i think dis i d time for her to wear it after our big day! 3rd, ya!! turquoise sgt cantik. hihi..

tak susah nak pilih, as my pwincezz said in her beloved diary, malam tadi aku tak cerewet sgt. dahla bab2 camni biasenya aku memang mengalahkan dia, tapi las nite...ok je..sbb warna dah ade, konsep n design pn dah ade..just 'Fit & Match' je..hihi. once d tailor take my measurement...''mm ya, u've put on ur weight..ukuran lame xleh pkai lagi" hihi...bile aku tgk sendiri ukuran tu, alaa tak byk pun beza (ye ke? haha) n den one thing, aku memang suruh dia loose kan sikit, sbb last time too fit..(still denying...but ya..its a fact bro..).

tgh dok sebok ukur2, diorang leh pose2 kat blkang...x aci, xmo ajak aku skali, tu yg ade peluang, menebeng je kt diorang. nk tgk gambar, sila ke sini ye... http://zsqueenbee.blogspot.com/2010/11/sesi-warm-up.html

mm, dis time my taste mmg lain dr yg lain, esp for myself...1st time akn ade something special macam ni. i hop i wil like it! thanks to pwincezz yang owes be my no.1 supporter. bab style ni, mata my wife memang selalu berbeza dgn org lain. dets d best part! 10 days from now, i'm ready to 'Fit & Match'!

No comments: