Thursday, November 11, 2010

Is it less?? no no no...

bermula jam 915 pagi, aku dah terpacak kat venue yang tertera logo Matrade tercinta. bukan posing di luar menara, tapi kat dalam...dekat Info Booth. its been 2 years aku ditugaskan untuk menjadi perantara dan berkomunikasi dengan pengunjung intrade, tak kisahlah sapepun mereka, whether foreign buyers, trade visitor, public, hak mereka tetap sama, untuk dapat layanan & service yg terbaik dari kaunter yang berinformasi ni. hihi..

ramai yang cakap, visitors tahun tak seramai tahun2 sebelumnya. ya, lebih kurang camtu la nampaknye. sometime we expect, once ders less visitor, dey will be less inquiries, means big possiblity kurang la org datang untuk bertanya2 kat info booth ni. tapi??? mm...sebaliknya. ramai je orang datang, tanya macam2 soalan, tp ok...sume soalan relevan. hihi. so far, sume orang yang dtg jmpe aku, xde masalah. diorg pun ok je, xde yg marah2. even i know, ade info2 yang aku bagi xbape tepat, tp aku akan sentiasa pastikan setiap soalan mereka ada jawapan. dengan care? refer pada mereka2 yang lebih arif.

senyum dgn org, org akn senyum ngn kitee...senyum!
on left, aida zureen, aini, me

alhamdulillah, my colleagues yang same2 bertugas pun ok...boleh je chit chat ngn diorang while kitorang xde keje. thanks to ustaz khairul, aida zureen, aini, akak2 library, & kak jie. neva bored wit them, cume kakiku sangat sakit, lantaran berjalan n berdiri lame2. huhu. penat? biasele...memang penat.

yang penting? my pwincezz owes wit me...msg n calling2..rajin dia jenguk aku kat booth..hihi. rindula tu! (har har har). anyway, thank u ye sayang, n oso my frenzzz!! tatak, nadi, sue yang senantiasa menemani my pwincezz mata bulat.n now? mereka tgh berjalan2 lagi kt booth2! tak penat ke tu??

2 comments:

NadiahNaddNadi said...

harus lah penat... awak berdiri saja.... saya pusing pusing pusing dan pusing lagi serta pusing lagi... fuyooo.. mmg soping sakan lah. but, theres alwez a secret when i really shopppp!!

Zz said...

secret ye...bila dah pegang byk2 paper bag tu, dh bukan secret lagi daah...hihi