Tuesday, November 9, 2010

OC...

Hari ni, Intrade 2010 begin. since semalam, aku yang directly involve ngn opening ceremony kali ni, sgt faham kenapa sume org penat n struggle ngn projek ni. masuk je hall smalam, waaa...cantik2, susunan kerusi yang berlainan dr sebelum2 ni. gud gud. menarik!

semalam jugak, aku tertanya2, sapela orang2 yang terlibat dgn OC ni, sbb ramai outsiders, den bila dikaji selidik, staff2 event organiser rupenye. mm this time, ade involvement event management, another pembahuruan? well, let see how does it work...

so far, dry run ok, para pelakon VVIP sume ok, hihi...termasuklah aku, as a Tok Pah, our Minister. Mr Fir,as Dato' CEO, Kak Azlina as Dato' Chairman, n Mei Mei, as Dato' Jacob. mmm seharian gak jd VVIP, smpai dah letih senyum2 n cakap, 'assalamualaikum & gud morning, afternoon..tq'..tapi ok, without us, dry run xleh nk buat. hihihi.

my colleague, ain dah msg petang smalam, kena sampai awal kt hall, huhu. watt?? awal tu?? sebab our boss nk wat final rehearsal. mm, aku tak lena tdo smalam, hidung tersumbat, huhu...dah lame tak kena camni. langsung bangun, nk tdo balik xleh...lantaran itu? aku terlambat bangun.huhu..

while my pwincezz mata bulat...ade last paper hr ni, so misi kami same, kna bgn awl, but we're late...not too late..hihi..

pagi ni...i have new task! wat? tibe2 je...actually late yesterday dah mention, tp yang buat aku neves is, xde practice pape...huhu. tu yg risau tu...tp dgn keyakinan dan pertolongan my bff, Mr Fir, i think, we did a gud job bro! ask my boss.."tak pelik ke, org laki yang usher VVIP puan...?" "mm takla, saya lagi suke. sbb dah biasa sgt, asal usher VVIP je, org ppuan..awk n firdaus ok, smart je..gud job.." hihi...lega sikit, even at d 1st place, aku rs sangat janggal.

well, Intrade dah start...so masing2 dah ade task, mm...selamat bertugas sume. aku? OC dah setel...esk, kena jaga info booth. hop everything wil be fine...

by d way! thanks to our MC td...Mr Raymond Goh (ex-personality TV3)...pegh...memang best sore dia! friendly lak tu..nice to meet u Mr Raymond.

Welcome to INTRADE 2010!!

1 comment:

Fantasy Bundle said...

Hai jom singgah.ada blouse dan dress yang cantik dan murah serendah harga RM20 kat sini http:fantasybundle.blogspot.com