Thursday, November 25, 2010

Move in! Move out! huh!

everythings happen at one time. mengeluh? nak keluhkan ape lagi...memang dah itu yang sepatutnya kita buat. restructuring berlaku bukan sekadar di pejabat Matrade ni jew, tapi?? hihi...kat umah aku jugak. bezanya, klu yang kat ofis ni, masih juga di sini, tapi yang part umah tu...ya of coz..akan bergerak dari lokasi semasa.

lokasi rumah yang baru dah dikenalpasti, lantaran seorang sahabat di ofis yang berkerjaya hebat telah dipertanggungjawabkan untuk menjadi ATC di Matrade Jakarta. alhamdulillah, aku dan kawan2 tumpang gembira untuk dia, ya..he deserve it. everyone knows his ability, his talent, for me sangat bagus. yang blh jadi contoh yang baik untuk kita yang cintakan kerjaya.

teratak kesayangannya dah lama dihasratkan utk disewakan pada teman2 rapat disekelilingnya...aku antara yang terawal menanyakan peluang tu, tapi bila difikirkan balik, huhu...cam susah je nak pindah randah lagi ni. terbayang2 barang2 empunya di flora, terhias indah, samada tersirat atau tak..penuh dah, tapi blm sesak. so how? rumah dia? pegh...1st time pegi bila practice utk Matrade Idol '09. cantiknyeee...terkesima sekejap. memang sesuai dgn citarasa dia. moden!

stil terbayang2 rumah tu dan pada masa yang same memikirkan kemalasan utk berpindah. serah pada keadaan. hinggalah satu masa, setelah berbincang dgn sume orang, tentunya pwincezz mata bulat, adi dan ila, kami decide utk mencuba nasib buat kali yang terakhir. kirenya masa tu dah paras2 hidung le..hihi..n den?

alhamdulillah, its still open for discussion. thanks en.hafiz!
begitulah al-kisahnya bagaimana ini sume bermula...skang, kami dalam proses mengemas, alhamdulillah ade adi ila n ee, yang blh tolong melaksanakan misi ni. rushing? tu dah jadi perkara biasa. but so far, sume under control.

while in ofis, restructuring session dalam stage pertengahan. mmg kelam kabut sikit, sbb banyak sangat keje nak dibuat. tapi arahan diterima sebaik mungkin, dan sekadar termampu kena laksanakan misi pindah workstation baru dengan cepat. cepat? huhu...hr ni dah mula kemas2...ye,byk sgt barang aku...3 tahun 1/2 kt sini...dr tingkat 15, ke tingkat...tingkat bape ye? once confirm, aku unveil ok.

so, pesanan utk diri sendiri dan kwn2 yg terlibat dgn pindah2 kat ofis ni, buat pelan2 ok..baik2 bila mengemas, bila terjumpa barang2 tak pakai tu, buang je la ye...dnt be like me..selalu berbelah bahagi esp bila jumpe note book yang kosong2 tu...rs sayang je nk buang...

happy packing n happy moving guyzz!!

No comments: