Tuesday, November 23, 2010

Space Shot!!?

tertangguh berhari2 nak update blog aku nih! mm...tgk progress viewerzz, alhamdulillah...bergerak lancar angkanya, kalau berhenti skalipun, pasti ade saat2 menyambungnya. followers pun dah bertambah. gud gud. thanks. please dont stoppp!!!

rewinddd!!! (13/11/10)
beberapa jam sebelum tiba saat dan ketikanya, aku sering terbayang2 apa benar yang akan kulakukan ni? mm ye..sering bertanya pada diri sendiri, adakah ini masanye? klu setakat naik tanah tinggi genting tu, insyaAllah takde masalah. tapi? yang menggusarkan aku, betul ke aku nak masuk 'theme park' genting tu?? huhu. u know wat? even lebih drpd skali aku bertandang ke sane, tp ni lah kali pertama aku nak masuk 'park park park' tu.

dah lame gak plan, nk bersuka ria secara sihat dan hepi hepi adanye, my bro EE mmg dah tak saba nk gi situ. my pwincezz mata bulat dah 'sekapal', adi n ila dah terkinja2!! haha...ape lagi aku pun join sekepala. klu nak gi sini, mmg best klu ramai2, 1 lagi, kena gi dgn orang yg betul happening!! berani!! knape kena berani??? pegi n cube alami sendiri!! hihi...den u can comment n faham statement ni...

aku pun trasa cam budak2, teruja giler ngn suasana kat situ. bygkan, dah 27 tahun br dapat msuk theme park tu, n den...dah nampak dah kebarangkalian untuk main game2 kat c2. harus main, br best!!! fobia?? tu yang harus dan akan aku tentang!!! let's goo!!

best best mmg best!!! buaian terbang?? roller coaster? mcm2 jenis coaster aku main...just flying coaster tu je..huhu...next time la kot...n paling best?? space shot!! pegh...ntah dr mane dtgnye keberanian aku...honestly, klu sekali pandang benda alah tu, mmg mintak dijauhkan...tapi? adek EE aku ni ha, yg byk tolong aku. bila dia ajak tu, rase mcm taknak tolak, mesti rase nk join dia...tu yg the best part. adi cakap, datang sini, mesti cuba sekali...lepas tu, cukuplah. tapi, seriusly, lepas aku dah setel ngn space shot tu, selalu je aku tgk 'dia'...my heart says, ya...next time klu aku datang lagi, aku nak main lagi!! yay!! 

thanks to pwincezz mata bulat, adi, ila n adikku yg cute EE..coz making it so perfect!! klu xde insan2 kesayangan saye ni, mm its nothing! thanks guyzz!! nanti kte gi lagiii!!

No comments: