Wednesday, November 3, 2010

Ish..tak setel2 lagi nih!

mm...its been 3 days i was involved in this mess...actually, it doesnt really mess, mm just I cant wait to finish it up!! wat is it ya? mm...adelah..hihi.. its gud to have a fren yang sudi membantu, dan i do hoping the same way..yang aku nak sangat mintak tolong dia, lagipun dia dah biase wat benda2 ni, while me? this is my 1st time.

mm...ya, aku target hari ni aku dapat setelkan benda ni, mula2 nampak kusut, banyak benda yang nak kena buat, tapi once dah omos done ni, tak saba plak nak tunggu hasilnya. hihi. 80% done, 20% lagi? in terms of completing my supporting docs and verification stage.

nekad, after sume ni dah siap, aku akan fokus balik on my nature works, plus additional task for improvement and enhancement for my unit. ye la kan, ade sebulan lebih je lagi before my organisation restructuring fully implemented

back to my 'mess' td..hihi...actually ape benda yang aku tgh buat tu? aha! claims & pelarasan after gi oversea hr tu. penting tu!! takleh dipandang enteng ye kawan2...ade rezki lebih, even tak banyak, tapi yang penting ade...alhamdulillah...jom! cepat2 setelkan! jangan tunggu lagi!! 

No comments: