Wednesday, January 19, 2011

Flu flu wednesday

salam..
1st of all, welcome back to me!! aha! setelah bercuti 4 hari, which is sssoooo exciting moments 4 me n family...alhamdulillah, sumenye sangat bagus! cume yang tak bape bagusnye..huhu...aku dapat flu yang sangat kritikal (kritikal dalam tahap aku la ye), yang juga telah mengakibatkan batuk berkahak dan athma ringan. mm, complecated sungguh bunyinye.

ni kirenya pakej lengkap untuk situasi diri aku yang tak sihat, tapi terima dgn redha. dan sehingga ke saat ini, aku still belum sembuh, tapi berbekalkan ubat2 dr klinik keluarga dr dahlia, insyaAllah, hrp2 sembuh cepat2 ye. kna jaga pwincezz mata bulat n baby tu...nt berjangkit, lain plak sickness pwincezz...huhu.

within last 4 days, a lot of things happen, which is gud things la, dets 4 sure. mom n pap selamat sampai ke kl last saturday midnite. schedule untuk 4 hr ni (actually, 3 hr jew..huhu) dah tersedia. just mau folo the flow jew. bile bace entry pwincezz, ya we wer so excited mau jumpe mom pap, 2 hours b4 arrival dh smpai klia, rsnye ni 1st time kot aku dok kt klia tgh2 malam ni...org pun dah xramai...hihi.

well...since i'm too bz 4 now...'Aku Ada' will quite slow updating...flu n cough stil in me..mau makan ubat jap. excuse me.

1 comment:

UrBelovedWiffy said...

cian kt Hubby sayang ni ye..die flu ye..meh cni iyum2 meh..cian die..lps ni kne byk rehat ye..NO MORE PS3 wat mse ni..Hubby kne slalu tdo early..nnti Sayang & baby mad lgi baru tau..(ade yg kne tdo kt luar bru tau)