Saturday, January 1, 2011

Notes of 2010

berbeza cerita untuk kali ni. 365 hari yang lepas, tepat pada jam ini, aku dan tunang tersayang terbang jauh ke kuching...bergembira bersama keluarga di sana. memang tepat masa hadirnya kami di sana, dah tersedia dan disambut dengan senyuman dan salam...

ya, itu 365 hari yang lepas...dan hari ni, malam ni...banyak beza ceritanya. teratak paroi jaya jadi lokasi peringatan untuk menyambut kehadiran tahun baru. family yang makin besar, sumenya di tempat2 yang berbeza malam ni, ade yang kat perlis, ade yang kat kelana jaya, ade yang kat seremban 2, ade yang kat kuching...dan aku? bersama isteri tercinta dan couzin in law, tag team ps3 gitew. haha. inilah family aku...di malam tahun baru.

jap jap, suke untuk aku flashback and refresh ape yang berlaku sepanjang 2010. yang ringkas2 je ni, nt wat overall dah mcm buat annual report lak, malas nanti kna audit susah.hihi. by month maybe?
  • Januari, ya..misi ijab dan kabul bermula...pegh!! memang susah time2 ni, tp sgt best!
  • Februari, mm...setel 1 perkara yang sgt penting untuk proceed big project 2010.
  • Mac, birthday pwincezz mata bulat, yg sgt happening!!
  • April, hihi...wujudnya 'AKU ADA mee kolok & masak lemak cili api'!!
  • Mei, sebulan je lagi b4 bergelar suami kepada pwincezz mata bulat.
  • Jun, alhamdulillah, selamat diijab kabulkan bersama Zarith Sofia Zolkipli
  • Julai, lepas kawen? ya, focus on my work, at d same time preparation for sport competition.
  • Ogos, berpuasa as a husband for the 1st time..hihi
  • September, beraya aidilfitri as a husband for the 1st time...hihi
  • Oktober, ya, finally reached place outside malaysia for the 1st time..i've been in Laos!! superb experience! thanks boss!
  • November, move to new house! flora to bougainvilla!!
  • Disember, alhamdulillah...syukur pada Allah atas augerahNya..


ya, lot of things that have been done, n oso lot of things to be done...like years, it continuously. even we have to do the same thing in the same way, the best thing is..how much we can improve to make it as a different thing. 

untuk aku? ya byk sungguh utk diperbaiki lagi. jauh jauh dan masih jauh daripada kesempurnaan. memang takde yang sempurna, tapi jika tanya diri sendiri, aku tau di mana tahap kesempurnaannya. yang AKU ADA sekarang? alhamdulillah.

No comments: