Thursday, January 27, 2011

My Oreo

semalam...adelah 1 jam before abis ofis hour, my colleague kaklin pelawa makan biskut. dap dap biskut tu. 'mark & spencer' lagi ye. hihi. biskut pun branded. tp best, skali skala, makan biskut lain skit, rather than jacobs or cream crackers khong guan (betul ke name ni?huhu).

last few weeks, aku pun ade bwk bekal biskut 'jacob wheatmeal'. saje buat alas perut time pagi before stat wat keje. n ade gak lebih2 untuk buat kunyah2 bile2 terasa nak makan. teringat zaman bujang, mase tu dok desa pandan, around 2007 onwards, kt umah mesti ade setin besar biskut ni, buat makan malam. plus air milo panas, untuk cecah biskut, pegh!! mantop. simple je kan, dinner biskut + milo panas.

now, biskut tu dah abis. then last week, mase jln2 wit mom n pap, mom pap ade belikan biskut oreo. ni pun one of my faveret biskut gak. yang ni tak perlu perencah tambahan, just makan camtu je, dah memenuhi citarasa aku. tapi tu la, until now, stil dlm kotak, serius aku terlupa nk makan n bawak gi ofis. actually petang semalam dah ingat, tp hari ni aku pose, so aku tangguhkan dlu niat aku ni.

insyaAllah, esok aku bwk my oreo ni gi ofis, so det leh makan2. ok, tu jew.

1 comment:

UrBelovedWiffy said...

alololo ciannye...My Oreo lupe ye..sayang mkn smpai habis..kah kah (gelak jahat)..mlm nnti Hubby watching tv smbil layan oreo ye..muahhhhh..namo cedih2...