Thursday, October 21, 2010

Bila rindu...

ayah mama dah selalu bertanya...ape khabarku di sini..camtu jugak mom pap...takde ape lagi yang lebih besh, melainkan punya orang tua yang sangat sangat menyayangi n amik berat pasal aku. isteri? dah tentu sayang, mama ayah mom pap? pun sayang aku gak...aku? sgt sgt sgt sayangkan mereka! nothing else can say, rather than love love n love.

its been 2 weex since my last time i'm wit my family in seremban. ayah mama dah terasa rindu, dan mereka faham nape aku xleh nak balik. ye, mereka faham aku sibuk kat sini, n den mereka juga tau tggal beberapa hari je lagi b4 aku gi sane...bknnya dekat, jauh...so? ape yg mereka nak buat ye? hihi...kalau aku xleh nak balik, mama ayah la yang akan datang sini...yay!!

bukan tu je...sume org nak datang skali! abang! kak ayu! kaklin! awan! kak ainun! adek! baby2!! pegh...beshnye!!

16 oktober...inilah harinye...my family wil be coming to flora damansara. dah lame sangat aku impikan mereka sume datang n berkumpul kt teratak sewa aku ni..my pwincezz dah bersiap2 untuk pastikan mereka sume selesa. umah bersih? of coz! cantik? of coz! 5S baekk punya...

alhamdulillah, sume dah sampai. aku n pwincezz stil sibuk menyiapkan ape yg perlu. seperti yang dijanjikan, juadah dah tersedia buat santapan minum petang. meriahnye umah masa tu. agaknya my family hepi tak?? bukan setakat kt umah jew, gathering disambung plak kt curve...pegh..hikmah aku nk jalan jauh ni, secara kebetulan je kan...dapat brkumpul satu family, yang dah makin besar dah...alhamdulillah.

ape yg dalam kepala aku masa tu? huh! malas giler nak packing woo!! serius malas gile. rase macam xnak hari ni berakhir jew..tp mustahil...huhu mustahil tu...watt??? esok ke?? 17 oktober?? oh noooo!! pwincezz?? please help me...

to my family...tq sebab sudi datang jenguk gg kt sini...gg hargai sangat. gg sayang sume...
to my pwincezz mata bulat...tq sebab sudi pastikan sumenye sempurna...hubby sayang sayang...

No comments: