Thursday, October 21, 2010

Wer am i?

Entah? merajuk ke dia? aku rs yes...kali ni aku rase btul2 dah melukakan hati dia...maafkan aku ye. orang yang paling aku sayang pun dapat faham keadaan aku, tapi kenapa tidak dia?

camne aku nak explain pade dia, sbb tanpa tulisan aku kat sini, dia pasti takkan mengerti. aku cube menjengah dari awal, tapi fikiran aku tak dapat fokus pada dia, idea entah ke mana, kreativiti hilang seketika. even seketika, tapi aku rs lama sebenanye...

ye mungkin dia punya hak untuk terasa dengan aku...ke mana aku pergi katanye...ke mana aku menghilang katanya...ke mana ke mana dan ke mana. dia bukan blh dengar, macam aku cakap kat atas, tanpa luahan dan tulisan aku kt sini, dia takkan faham dan taknak faham...

'Aku Ada' kat sini...tak ke mana...cume sibuk menguruskan kesihatan diri sendiri yang kritikal sebelum dapat meneruskan kerja yang sangat penting. aku taknak alihkan perkara yang penting ni, hati aku tak sedap selagi ia tak selesai sepenuhnya. even skang pun belum selesai sepenuhnya, tapi at least aku dah kembali ke sini.

aku harap dia faham...'Aku Ada'...please please please...maafkan aku ye. 

No comments: