Friday, October 29, 2010

I wanna sing!!!

seriusly, dah banyak kali kot aku keep listen d same song everyday. memang macam2 lagu dah layan, tapi yang 1 lagu ni, aku suke sgt2, tak kisahlah bape banyak kali pun, i'l never bored. sebab ape? 1st memang lagu ni best! 2nd, its a gift from someone yg sgt special...dulunya seorang kawan, pastu, kekasih, n den tunang, n now...isteri...yes! my pwincezz mata bulat.

lagu tu sgt bermakna utk dia, dets y she gave it to me, so at d same time, i do able to go through wit her life experiences. pegh...aha! lagu apakah itu? biarlah rahsia..at least for now. nak nak plak, aku nk sangat nyanyi lagu ni, sebab tu la aku bukak balik 'library' cds n oso file2 lagu dalam pc aku ni, alhamdulillah jumpe gak.

kat dalam kete dapat dgr, kat ofis while working pun dapat dgr, boleh buat warm-up n listen revision, preparation utk big nite tu nanti. yg beshnye jugak, ade cousin in law aku yg blh tunjuk ajar how to sing d best way for det song. sriusly, lagu ni terngiang2 dalam kepala...for  me, lagu ni sangat indah.

last sunday, terubat gak rindu untuk menyanyi...abang, ajak aku karok, wit my pwincezz mata bulat, my bro, adi, ila n ee!! pegh, memang lepas geram, tp yang tak bape beshnye, lagu yang aku btul2 nak nyanyi tu, xde dalam list. tempat ni outdated skit, but stil ok...dapat gak menyanyi.

mm...rindu gak nk nyanyi n nak perform atas pentas...ms sekolah, ade grup nasyid, same gos to college, memang best. just name it, Saifullah? (KGV) Is-Life? (Kolej Uniti) ya, dets my grup!! mm, dah tak ingat mane letak gmba2 grup ni, huhu. ade tu..later la cari. blh letak kat sini. hihi.

lepas college, mm lame giler tak nyanyi...smpailah 1 masa, here in Matrade, ade 70's show, Matrade Idol, cube nasib le. Trezz (2007) & d' Fabulous Trezz (2009), rindu sangat ngn saat2 ni. Jom selongkar 'library' lagi, cari gambaaaarr!!!

ya...i love to sing...same gos to my pwincezz, peneman dan pengkritik setia...suke je lalak2 same2...my pwincezz mata bulat kenal aku pn masa aku tengah nyanyi2. hihi. ade gak teman yg dah roger nk berkarok same2, ya later on...Tatak? Mr Jojoe? nak karok? jom!!

to myself, cant wait for the big nite. to pwincezz & adi, redy to be my teacher.

No comments: